Kaikki tuotteet
Takaisin ylös
Ortomat Herpola
Laboratoriotarvikkeet

Verkkokaupan toimitusehdot

Ortomat Store -verkkokauppa palvelee hammashoidon ja hammasteknisen työn ammattilaisia Suomessa. Verkkokauppamme tuotteet ovat myynnissä vain yrityksille, joilla on laskutus- ja toimitusosoite Suomessa.

Tuotteiden hinnat ovat verottomia. Tuotekortilla ja ostoskorissa näytetään lisäksi arvonlisäveron (24 %) sisältävät hinnat. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Lähetämme tilauksesta jälkikäteen laskun sähköisesti tai kirjeenä. Laskun maksuehto on 14 päivää netto laskun päiväyksestä, jollei toisin ole sovittu. 

Tilaaminen

Ortomat Store -verkkokaupassa tilatessa voit luottaa asiakaspalvelumme tukeen. Älä epäröi soittaa meille, autamme mielellämme. Käytä vapaakenttää tarvittaessa. Otamme yhteyttä, mikäli tilauksessa on jotain tarkistettavaa. Kun tilaus on kirjattu järjestelmäämme, lähtee meiltä automaattinen tilausvahvistus sähköpostiisi. Huomaa, että tilaukseen saa tehdä muutoksia, kunhan sitä ei ole vielä lähetetty.

Ota tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 02 2764700.

Toimitustapa- ja kulut

Toimitamme pakettilähetykset pääsääntöisesti kirjattuina Bring-paketteina. Lähetyskulut ovat pääsääntöisesti 15,00 € / 18,60 € (alv 24 %), jollei toimitusehdoissa ole toisin sovittu.

Ilmainen toimitus tilauksille, joiden arvo ylittää 200 € / 248 € (alv 24 %).

Varastotuotteiden toimitus

Normaali toimitusaika on 1-3 arkipäivää siitä, kun olemme lähettäneet tilauksen.

Tehdastilaustuotteet

Huom! Tehdastilaustuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Toimitusaika riippuu tilatusta tuotteesta. Jos sinulla on kysymyksiä koskien tilauksesi ajankohtaa, autamme mielellämme asiakaspalvelussa joko puhelimitse tai sähköpostitse. 

Jälkitoimitukset

Lähetämme varastossa olevat tuotteet välittömästi ja siirrämme varastosta loppuneet tuotteet jälkitoimitukseen. Jälkitoimituksessa olevat tuotteet lähetetään heti, kun ne ovat saatavilla. Siksi tilauksesi saatetaan toimittaa yhtenä tai useana toimituksena. Mahdolliset jälkitoimitukset lähetetään ilman lisäkuluja.

Vaurioitunut toimitus

Jos tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, ilmoita tapahtuneesta välittömästi asiakaspalveluumme. Ota vaurioista kuvia. Tämä koskee sekä näkyviä, että päälle päin näkymättömiä kuljetusvaurioita. Tarkasta tuote välittömästi vastaanotettuasi sen. Jos vaurio on näkyvä, ilmoita siitä välittömästi vastaanoton yhteydessä toimituksen hoitaneelle kuljettajalle. Pyydä kuljettajaa kuittaamaan vaurio rahtiseteliisi. Muista aina säilyttää pakkaus, jotta reklamaatio voitaisiin käsitella oikein. Vaurioituneen tuotteen vaihdamme virheettömään niin pian, kuin mahdollista.

Palautukset

Viallisesta tuotteesta tulee ilmoittaa 7 päivän sisällä käyttöönotosta. Hyvitämme 14 päivän sisällä myyntikelpoisena palautetut tuotteet, kunhan palautuksesta on sovittu etukäteen myyjän kanssa. Lähetämme tuotteen tarvittaessa tehtaalle analysoitavaksi. Tyytyväisyystakuu koskee myös sellaisia tuotteita, joissa ei ole selvää virhettä. Voit 30 päivän sisällä palauttaa tuotteen, joka ei toimi odotetulla tavalla. Haluamme tuotteen takaisin, jotta voimme palautteen avulla kehittää valikoimaamme.  

Mikäli toimituksessa tai tuotteessa ei ole ollut virhettä, Ortomat Herpola Oy ei vastaa palautuskustannuksista. Palautusoikeutta ei myönnetä tehdastilaustuotteille.

Palautusosoite: Ortomat Herpola Oy, Artukaistentie 15, 20240 TURKU.
Suosittelemme käyttämään sellaista toimitustapaa, että saat lähetyksellesi seurantanumeron.

Mikäli sinulla on kysymyksiä, soita meille asiakaspalvelun numeroon 02 276 4700. 

 

 

 

 

Aloitus Hae Kirjaudu Soita