Kaikki tuotteet
Ortomat Herpola
Laboratoriotarvikkeet

Toimitusehdot

Ortomat Herpola Oy myy tuotteita hammashoidon ja hammasteknisen työn ammattilaisille Suomessa. Tuotteiden hinnat ovat verottomia. Tuotekortilla ja ostoskorissa näytetään lisäksi arvonlisäveron (24 %) sisältävät hinnat. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Verkkokaupassa ei voi maksaa suoraan ostoksia. Lähetämme ostoksesta erillisen laskun maksettavaksi jälkikäteen. Verkkokaupassa on voimassa samat maksuehdot kuin muutoinkin. Maksuaikaa laskulla on vähintään 14 päivää siitä, kun tilaus on lähetetty verkkokaupasta.

Tilaaminen

Ortomat Store -verkkokaupassa tilatessa voit luottaa asiakaspalvelumme tukeen. Älä epäröi soittaa meille, autamme mielellämme. Käytä vapaakenttää tarvittaessa. Otamme yhteyttä, mikäli tilauksessa on jotain tarkistettavaa. Kun tilaus on kirjattu järjestelmäämme, lähtee meiltä automaattinen tilausvahvistus sähköpostiisi. Huomaa, että tilaukseen saa tehdä muutoksia, kunhan sitä ei ole vielä lähetetty.

Ota tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 02 2764700.

Toimitustapa- ja kulut

Toimitamme pakettilähetykset pääsääntöisesti kirjattuina Bring-paketteina. Lähetyskulut ovat 9,68 € / 12 € (alv 24 %), jollei toimitusehdoissa ole toisin sovittu.

Ilmainen toimitus tilauksille, joiden arvo ylittää 200 € / 248 € (alv 24 %).

Varastotuotteiden toimitus

Normaali toimitusaika on 1-3 arkipäivää siitä, kun olemme lähettäneet tilauksen.

Tehdastilaustuotteet

Huom! Tehdastilaustuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Toimitusaika riippuu tilatusta tuotteesta. Jos sinulla on kysymyksiä koskien tilauksesi ajankohtaa, autamme mielellämme asiakaspalvelussa joko puhelimitse tai sähköpostitse. 

Jälkitoimitukset

Lähetämme varastossa olevat tuotteet välittömästi ja siirrämme varastosta loppuneet tuotteet jälkitoimitukseen. Jälkitoimituksessa olevat tuotteet lähetetään heti, kun ne ovat saatavilla. Siksi tilauksesi saatetaan toimittaa yhtenä tai useana toimituksena. Mahdolliset jälkitoimitukset lähetetään ilman lisäkuluja.

Vaurioitunut toimitus

Jos tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, ilmoita tapahtuneesta välittömästi asiakaspalveluumme. Ota vaurioista kuvia. Tämä koskee sekä näkyviä, että päälle päin näkymättömiä kuljetusvaurioita. Tarkasta tuote välittömästi vastaanotettuasi sen. Jos vaurio on näkyvä, ilmoita siitä välittömästi vastaanoton yhteydessä toimituksen hoitaneelle kuljettajalle. Pyydä kuljettajaa kuittaamaan vaurio rahtiseteliisi. Muista aina säilyttää pakkaus, jotta reklamaatio voitaisiin käsitella oikein. Vaurioituneen tuotteen vaihdamme virheettömään niin pian, kuin mahdollista.

Palautukset

Viallisesta tuotteesta tulee ilmoittaa 7 päivän sisällä käyttöönotosta. Hyvitämme 14 päivän sisällä myyntikelpoisena palautetut tuotteet, kunhan palautuksesta on sovittu etukäteen myyjän kanssa. Mikäli toimituksessa ei ole ollut virhettä, Ortomat Herpola Oy ei vastaa palautuskustannuksista. Palautusoikeutta ei myönnetä tehdastilaustuotteille.