Kaikki tuotteet
Laboratoriotarvikkeet

Tiedote Dentsply Sironan (GAC) tuotteista

Hyvä asiakkaamme,

Vuoden 2020 aikana Covid-19 koronapandemia vaikutti maailmanlaajuisesti niin pieniin kuin suuriin hammasalan valmistajiin kysynnän ja hoitojen vähennyttyä.

Haluamme tiedottaa, että Dentsply Sirona Orthodontics ilmoitti syksyllä 2020 lopettavansa ns. perinteisten oikomismateriaalien (traditional orthodontics) toimittamisen. Dentsply Sirona on valmistanut GAC:n tuotemerkkejä.

Onneksi samoja tuotteita saa suoraan alkuperäiseltä valmistajalta. Japanilainen TOMY® Inc., valmistaa edelleen tuttuja renkaita, putkia ja kaarilankoja. Heidän yhteistyökumppaninsa ja jakelijansa Euroopassa on GC Orthodontics Europe GmbH.

GAC:n tuotteet ovat tärkeä osa oikomishoidon tuotevalikoimaamme. Ortomat Herpola Oy jatkaa Suomessa näiden tuotteiden maahantuojana ja myynnistä vastaavana tehden jatkossa yhteistyötä GC Orthodontics Europe GmbH:n kanssa. Tuotteiden toimitukset jatkuvat normaalisti.

Määrätietoinen keskittyminen omaan erikoisosaamisalaamme, laadukas palvelu sekä toimituskyky ovat olleet tärkeitä asiakkaillemme koko 30-vuotisen toimintamme ajan. Teemme parhaamme, että muutos sujuisi mahdollisimman helposti. Yhtenä esimerkkinä siitä on Ortomat Store -verkkokauppamme, josta voi tuotekoodin ja pakkauksen vaihtuessa löytää etsimänsä myös vanhalla koodilla.

Asiakaspalveluumme voi aina soittaa, me autamme mielellämme!

Terveisin,

Jussi Herpola,